torsdag 28 maj 2009

..inte mkt nytt..

.. att skriva om. Berlin var dock galet skoj! häng, shopping och clubbing! = )
Nano har fått öva på att koppla av på olika ställen. Några dgr hos K, sen hos L för att avsluta hos R! tusen tack för att ni skött om lilleman väl!

Lite lydnad har vi hunnit med. Han känns fortfarande riktigt fin, på men inte för galen dock och bara det är ju en bedrift för lilleman! ; )
Inget spår el sök dock. Känns lite halvkul att träna när man inte anmält till någon tävling så jag för väl se till att göra det...

I helgen lär det inte bli särskilt mkt hundträning, fokus på rajraj för matten!

ha det bäst!

//R

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer nog cirka ungefär tävla vid 10-tiden på både lördag och söndag skulle jag tro. För att vara på den säkra sidan säger jag plus/minus en timme också. Nja, kanske snarare minus 30 min och plus en timme.

Fasiken, det är verkligen jättesvårt att beräkna hur lång tid det tar.

Vi är på klubben hela dagen hur som helst.

Liza med Nana och Pippi

Ramona sa...

kommer du lör morgon eller fredag kväll?

Madde o Neo sa...

blev ingen tävling.
Bortlottad.
av 15 stycken anmälda så tog dem med 8stycken och jag hamna som 7e reserv mao SIST.
Skit, skit och skit