onsdag 12 november 2008

hello hello

Jaha, då får jag börja om igen, kommer verkligen inte överrens med bloggen...
Planen var att lägga upp lite roliga bilder på diverse hundar men så mina kunskaper
brister så det blir inte lika många som planerat. Nano som lillis, Ixa(Nanos faster, min gamla tik som numer på i V-vik), Nato, Lacy, Benz(annas vovvar)



Sen den lilla bruna söta är Annas S lilla gulle
tjej, Lycka, när hon bara var 10-12v.
Lycka är en hejig kelpiebrutta som lilleman
är duktig förtjust i!





Lite ff på köksgolvet har det blivit, lugn och fin vovve. Bra balans. Får belöning när han sitter i full fokus blixtstilla i utgångspunkt. Han har tenderat att försöka flytta sig lite för att se om det blir belöning, får skylla mig själv då jag vill att han ska prova sig fram i andra situationer.. inte lätt att vara vovve i min ägo.
Metallen, lämnat bakom honom, gått i väg ca 6 m, sedan A kommando. Griper, vänder om, kommer in och sätter sig. Gör alla steg rätt men jag skulle önska ÄN snabbare gripande, vändande etc... ja ni fattar. Svårt att bli nöjd. Men det är bara pilla på.
Det som är så kul är fast än han inte tycker metallen är spec kul så försöker han verkligen, helt enkelt en mkt tacksam vovve att greja med. Säger aldrig nej, annat vad än jag kan säga om mig själv. Blir snabbt less om jag inte blir nöjd, kan flippa om jag inte får som jag vill = )(nu pratar jag i största allmänhet).

Nu kaffe sen långpromenix, tjipp å hej!






1 kommentar:

Anonym sa...

Heeyyy, hur länge tänkte du vänta innan du berättade det här då?? ;)
Jag var in häromdan också, men då kunde jag inte lämna kommentar, men nu funkar det juh!
Jag återkommer fler gånger!