söndag 28 december 2008

....julefrid..

..blir det inte förräns julen är över. Blir ett ständigt flägande kombinerat med att jobba.
Har haft en trevlig jul. Nano fick en fantastiskt rolig kampleksak av min bror. Det är ett litet rågummidäck som sitter i en kamptross.. Liten blev väldigt glad. Vissla också när hon fick provsmaka på den. = )
Tror faktiskt att vi har klarat oss utan inavel under jul. Skönt.
Vissla åkte hem ikväll, har varit trevligt att ha henne här. Hon är en riktigt trevlig dam att vara hundvakt åt. Mysig, lydig och glad!
Det är mkt roligare att vara ute m två hundar på promenad. Kan roa sig med att gå och kika på dem!

Har planerats lite för nyårsfirandet ikväll, tror det kommer bli kanon. Goda vänner och smaskig mat och inte att förglömma.. bastu och badtunna!!

På hundfronten ligger jag lågt till Nanos förtret. Saknar lust.
Börjar bli hängig.. hoppas dock jag piggar på mig till tis. Ska jobba kväll samt på nyårsaftonsdagen. Aldrig kul att vara sjuk en sån dag eftersom att vi redan går på sparlåga..

Äh nu ska jag sluta gnälla.

Adjöken fröken..

1 kommentar:

Anonym sa...

=) Skall bli toppentrevligt!
Kram!