onsdag 17 december 2008

Regn


och rusk har det varit i dagarna 2. Det suger, nyss var det vitt och fint ute. Nu är det lite vitt kvar men en jävla massa is med vatten på. Fantastiskt decemberväder för att vara i Norrland!!


Ska försöka vända tbx dygnet efter resa och nattarbete, har sovit 3 timmar i dag och e nu trött som en gnu. Ska försöka motivera mig att du gå ut(igen) med vovven.

Har faktiskt tränat lite idag.
FF, ruggigt het, laddar som satan, piper en del. Jag blir irriterad, hunden piper mer. Avslutade ganska fort då jag känner att mitt humör inte riktigt är på topp(läs opedagogisk).

Ink m läggande, la sig rel fort. Måste succ öka ut avståndet. Belöning varierande bakom samt hos mig med ganska samma resultat.

Metall: fortfarande viss tveksamhet i gripandet, håller dock finare, inte lika slapp i tanden. Bara traggla vidare, skulle lätt leasa bort det här momentet... Kommer in och sitter fint, det e i alla fall kul.


Det är lätt att det mest blir de mindre positiva sakerna som hamnar här ska försöka få med det som blir bra oxå!


Imorgon ska det lunchas med M, julhandlas, bakas bröd, fika med kollega tillika rel nybliven mor. Späckat värre.

På fredag kommer moster(nanos) Vizzla hit, K ska till fjällen över jul. Hoppas i alla fall att det inte regnar där så dom får fina backar att åka i !

4 kommentarer:

Monica sa...

Tack för en trevlig lunch, och det goda kaffet ;)

Ha nu en ritkigt skön jul och ett festligt nyårsfirande!!

Pusspuss

Anonym sa...

Åh sicken fin bild på Nano, riktigt stilig grabb...precis som Neo =)
Undra om man skulle ha svårt att skilja dem i verkligheten.

Ska till Sundsvall på Nyår, då kan vi nästan vinka till varandra ;D

Får tacka dig detsamma;
Ha en riktigt god jul och gott nytt år med hälsa och tävlingsframgång.

Anonym sa...

God jul!

Pussa Nano från Lycka och favorittanten från mig!

Anonym sa...

Igår bestämde jag mig!!! Nu är det fan i mig slutsnorat! Så idag är jag pigg och glad, och ser framemot långa härlig promenader i SNÖN! Kanske lite träning och knäck också...

Ha en riktigt mysig jul och ett riktigt gott nytt år! Givetvis hörs vi av om det börjar suga för hårt i kaffe- eller träningstarmen...

Stora kramen från oss!