onsdag 1 april 2009

..trött som en gnu...

.. och jag längtar tills klockan är 7 för då får jag äntligen gå hem! Har inte kunnat sova på dagarna
de här sista nätterna jag jobbat. Är enormt sliten, får inte glömma att åka och hämta hunden innan jag kör hem. Finns viss risk för det. Höll en gång på glömma min gamla hund utanför affären när jag var i ett likadant stadie. Kom på mig efter en bits promenix att nåt saknades. Vände mig om och där satt hon snällt och kikade. Stackarn.

Inget eg matnyttigt gjort med hunden, börjar dra i hop sig inför påsk och allt vad det innebär. Tror det kan bli riktigt skoj, ska bli mkt trevligt att träffa de andra. Även om jag inte kan köra lilleman fullt ut så ger det säkert en hel del ändå!

När jag blir vuxen ska det tas tag i lite mer saker. Lite saker måste falla på plats. Många borden och måsten finns det men ett steg i taget. Steg ett får bli att få tag på sjg åt lilleman sen en naprapat åt mig själv.

April april på er allihopa!

1 kommentar:

Catrin och Rolle sa...

Hej, ser fram emot att träffa dig till påsk.