lördag 15 augusti 2009

...Rimadylen...

...har kickat in. Har fått rimadyl sen i torsdagskväll och idag märks effekterna av det. Ömmar inte alls lika mkt vid massagen. Tidigare har han gärna snurrat sig och försökt värja sig men idag låg han stilla trots att jag gick ganska djupt.

Idag ska lilleman få gå i vattnet. Antar att jag själv kommer frysa av mig benen med det må ju vara! ; )
Har verkligen försökt vara nogrann m att hålla honom i stillhet, tyvärr så hinner man ju inte med allt. Soff och sängupphoppningar har skett, dock ej så många. Han har redan börjat söka aktivitet ute..pust.
Busis är på besök tills i morgon, dom kommer bra överrens så det är skönt!

tjipp

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktiga ni är, det är bara att kämpa på. Förfrys dig inte på kuppen. Kram Catrin

matten sa...

Hej där,

Vad glad jag blev när jag läste att det troligtvis "bara" är en överansträngning.

Håller tummarna för att rimadylen fortsätter göra susen och att Nano fattar att det är bra att vara lugn och stilla :)

Syrrorna Nana och Pippi hälsar.

Liza

Ramona sa...

Tack så mkt för support!