onsdag 11 mars 2009

...dag 1...

.. är avklarad! Först fick han sova natten igenom för att sen gå ut och rasta sig för att sedan sova med sin matte som jobbar natt! Måste vara riktigt kul att heta Nano! = )
Pigg men inte överaktiv ännu! sängliggning och soffhänget har han klarat galant. Gick kanske en 20 minuters koppelpromenix när vi klev upp. Tänker att om han går i koppel bör ju inte den korta tiden skada.
Tänkte mig faktiskt ge mig ut för att lägga ett hårt spår här i veckan, då får han ju i af anv lillhuvudet lite!
Tack för supporten alla gulliga! vaknade faktiskt i måndagsmorgon av att jag drömde att jag fick åka ensam hem från veterinären, kan meddela att det inte var ngt härligt uppvaknande...
Sen var jag otänkt för jag pratade med Rob när jag var på väg hem från vetten, tänkte bara skämta lite, så jag sa att jag fick åka hem själv.. 2 sek senare hör jag hur han börjar gråta.. det var så hemskt! fast än jag var supersnabb på säga att jag skämtade så var det försent. Jag kände mig så hemsk. Å det må man ju säga att jag var åsså! Gladare blev han dock när han förstod att vovven faktiskt var med mig tbx! Ibland är man inte så tänkt...Förlåt Rob!

ha det fint!

Inga kommentarer: