fredag 13 mars 2009

Fredag!

Idag är det fredag och min första och enda lediga dag den här veckan. Mkt skönt. Ska äta lunch med en mammaledig kollega, ska bli mkt trevligt! Igår var vi ut och rensade i huset, nu är det inte så himla mkt saker kvar men sen ska det ju städas.. Städa är verkligen min passion lr inte..

Nano sköter sig över förväntingarna må jag säga, tar det lungt och ligger mest på sängen och softar. När vi var i huset så hittade han flertalet bollar och leksaker så det tyckte han var toppen. Han sprang omkring i huset och lekte med sig själv och diverse leksaker. Sötis.

Måste anmäla mig till Tåme, tror det blir spåret i år med..Vet dock inte vilken instruktör jag vill gå för...

Trevlig helg på er, njut av ledigheten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ramona.
Hoppas att det ordnar sig med Nano och att han klarar att hålla sig i skinnet!! Såg att du tänkte anmäla dig till Tåme. Jag har anmält mig dit nu, till spår för Towa. Vad jag hört så är det snart fullt så skynda dig på. Det kunde kul om vi kunde vara i samma grupp:-)

Anonym sa...

Skulle du inte gå .....et??