torsdag 26 februari 2009

...förkyld..

...och det suger! Ont i halsen och känner mig allmänt sänkt. Inte bara för att jag är förkyld utan oxå för att Nano inte känns helt hundra..
Bokat tid hos vet nästa vecka men jag vet dock inte om jag kan komma ifrån jobbet så att jag hinner till den utsatta tiden. Ska hursom bli skönt att förhoppningsvis få en förklaring till hans upphakningar. Jag bävar för det värsta och försöker förbereda mig så väl som möjligt. Har beslutat mig för att det är något allvarligt som kräver ingrepp och där chansen till 100% återhämtning är liten att lillen får somna in och det gör ont..

inget pepp att blogga mer.
over and out

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vi håller tummar å klor här i Adak att det går bra för Nano hos Vet, att de hittar ngt lätt fixat!!
Styrkekramar

Anonym sa...

Håller alla tummar för er!

KRAM

Anonym sa...

Vi i Piteå håller tummarna för er

// Maria & Grabbarna grus

Ramona sa...

Tack för peppet! kram

Anonym sa...

Huva liga!
Lider med er, men måla inte fan på väggen förns ni fått besked.
Vi hoppas på det bästa!
Stor kram på er båda från brorsan med matte.

Anonym sa...

huvva dååå... Vi håller tummarna för att det går bra hos vet! Kram på dig så länge!!

Anonym sa...

Hoppas att allt löser sig
kram,Annica

Anonym sa...

Håller tummarna här med *Kram*
// Jessi och småpojkarna