onsdag 11 februari 2009

...lilleman..

--är halt = (
Vä fram. Såg att han inte ville belasta tassen ordentligt när jag klev upp i morse.. Klämde lite på honom och det verkar som att det är "tummen" om ni förstår vad jag menar.
Ska ge det några dagar men blir det inge bättre må jag åka till vetten.
Idag har jag packat i huset och tack vare snälla gulliga Lisa så har jag fått ställa undan några kartonger som jag inte tror att jag kommer att behöva.

Nu ska jag duscha och sen koppelrasta lillen. Blir inget spring för honom. När han väl får upp farten så känner han ju tyvärr inte efter..

Tjipp och hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är nog inne och spanar vad ni håller på med : )) Ser att du roar dig kungligt! Helt rätt!

Trist och tråkigt att Lilleman blivit halt. Hoppas det försvinner på nån dag.

Puss och kram

/Ann-Sofie

PS Visst hör du av dig när det blir bära av. DS