torsdag 19 februari 2009

..nya tider..

..och ny lägenhet. Flyttade i tisdag, igår ställdes det mesta i ordning. I natt blir första natten som jag och vovven ska sova där. Känns skönt att få sitt eget efter att ha "snyltat" på min käre plastbror! inte för att jag är otacksam för det är jag verkligen inte, det har varit hur kanon som helst så känns det ändå så himla skönt att få sitt eget krypin!

Nano har inte varit första prio i veckan, fick sova hos K i går så att jag skulle hínna med så mkt som möjligt!
Tusen tack till alla goda vänner som hjälpt mig att genomföra flytten.

puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att lilleman är haltfri =)
Hoppas nya lyan är fin och att du kommer trivas...
Vi får höras snart, eller hur?!
Kraaaam

Anonym sa...

Hej! Ramona, hoppas allt är bra med dig. Skulle vara trevligt med en reunion med västerbottensgänget framöver. Är det ok om jag länkar till din blogg på min sida?