fredag 13 februari 2009

..hunden..

..haltar inte längre och det känns bra! Ska dock boka tid hos vetten så dom kan kolla upp hans vä bakben, kan inte släppa det här m upphakningarna som han har..Har nu på fm varit på långprom i ett fantastiskt härligt vinterväder. Snön gnistrar i solskenet. Det gör att man blir glad och ser framemot ljusare tider!

Fick just ett tfnsamtal från Buketten, det r tydligen nån som vill ge mig blommor! Spännande! Dom kommer att levereras på jobbet eftersom att jag jobbar till 22 i kväll. Nano kommer att få sova hos Camilla igen. Tack snälla gulliga du för det!

Over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Söta!

Nu har jag läst och läst! Och bara känner hur mycket jag saknar hundlivet och norrland =/
Men i helgen så föds det, förhoppningsvis, en massa boxervalpar och där ibland dom en som ska bli min =)
Så, som det ser ut nu, så kanske jag med får ett ny kompis att köra med i framtiden =)
Ha en jättefin helg på jobbet, så hörs vi!

Puss och kram!!

Anonym sa...

Jag såg din bil på grubbe.Välfdit nära mamma så kommer jag att hälsa på oftare.
Kram
Annica