torsdag 11 mars 2010

Fotfetischist.


När han är trött så vill han gärna ligga på mina fötter. Om jag går omkring i lgh kan han sitta och kika på mig och invänta att jag ska stanna upp så att han kan lägga sig till rätta på mina fötter.
Kanske är så att odören bidrar till tyngre sömn? : )
Även i går var han rätt trött ffa på fm, under em så blev han mer kavat. Tror han har börjat acklimatisera sig. Har redan börjat lystra fint på sitt namn. Ute så är han nyfiken och följsam. Tar gärna egna turer i snön etc.

Idag har vi träffat Lisa, Mest fick träffa Mysa(Lisas aussievalp, som är jämngammal med honom). Först lite avvaktande, sen kumperade de fint sida vid sida..
Det jag sett, än så länge, är jag väldigt glad och nöjd över!
Ha det fint!











1 kommentar:

Lisa sa...

Sötnosar!!! Jag tyckte de var trevliga mot varandra idag, kände av varandra lite till en början bara. Men då är det ju två stjärnor också så vad annat kan man vänta?