fredag 19 mars 2010

lite allt möjligt.

Hej hopp, nu är det fredag. Vi har varit duktig i veckan på att burträna lite smått. Går bättre och bättre. En sak som är väldigt påtaglig med den här lilla killen är att han är oerhört oöm, på gott och ont. Han har hoppat från mitt knä och slagit i golvet ordentligt, blev själv riktigt orolig för att han skulle brutit nåt, men den lille sa inte ett ord! Ömmade lite vä fram efteråt men detta gick över på en liten stund.
Lägger ut en film så får ni kika på vår musmatteträning. Har kanske kört 4 tillfällen före filmen, han är inte dum, sötisen!
Ha en trevlig helg på er allihopa.



Mest, utebus!

Mest 10 v, musmatta.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Han är ju urgullig när han söker sig till mattan:-)

Måste bara kolla med dig...Kan Mest oxå börja riva helt frenetiskt på en punkt, helt plötsligt? golv, lister, gångjärn på dörren? Nåväl, jag bryter honom men blev nyfiken:)

Självklart kan du länka, vi är ju klanmedlemmar nu, och genom M-killarna är vi tom släkt...hundsläkt iaf, hahahaha

Marie Med ixa sa...

Hej. Marie heter Jag och har Krokasmedens Ixa . du var från umeå? toppen och se vilken otroligt duktig kille du har där trots sin otroligt unga ålder;)

Vet inte om lollo pratat något? men jag är lite halv sugen och höra hur det gick och flyga? ska med flyga hem en lite hund från landvettern och ta honom som handbagage:)

Sanna sa...

Hmmm, anonym är det Listons matte:-)? Tänk om du har MÖSS i huset som han river efter...?

Mest är ju urgullig, så duktig! Hans morsa är åxå synnerligen fysiskt tålig, hon rev upp hela sidan på ett stängsel en gång och fortsatte leka med Paxxa tills jag såg såret. Sen fick hon sys med en massa stygn....

Ramona sa...

Asta; om han hittar nåt han tycker är intressant så är han minst sagt väldigt engagerad i det. Har dock inte upplevt att sätter i gång att gräva/krafsa om han inte markerat att nåt luktar där.. knasbollarna! : )

Marie, maila gärna mig(ramona.andersson@hotmail.com) el ring 070 5830886!

Madde o Neo sa...

Duktig han är lillgrabben!
Minns hur roligt det var med inlärning då dem är små och allt är på lek. Man glömmer gärna bort det när dem blir äldre, allt ska vara så svårt och utmanande då.

Allt är bra med oss.
Vi är på landet över ledigheten hos mor och far och insuper frisk luft, jätte skönt!

Anna sa...

Så fin han är Ramona! Jag träffade honom på dagiset igår. Mycket kavat filur. Hej, hej på dig jag är liten sa han till Lycka och så var det inte mer med det. Lycka ville nog gärna leka morra, springa, brottalekar men det får vänta lite : )